loading...
تورگردان
حسینی بازدید : 21 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

هزینه سفر به کیش چندان زیاد نیست که آن را جزو سفرهای گران و لاکچری در نظر بگیریم. با هزینه ای بسیار کم و معمول نیز می توان به این جزیره زیبا و دوست داشتنی سفر کرد. در عین حال اگر تمایل داشته باشی می توانی به شیوه ای لوکس و لاکچری در کیش تفریح کنی. همه چیز بستگی به انتخاب خودت و بودجه ای که برای این سفر در نظر گرفته ای دارد. امروز تصمیم گرفتیم در مقاله ای کاملا مفصل تمامی هزینه های لازم در سفر کیش را برایتان شرح دهیم. با تورگردان همراه باشید.

 

هزینه بلیط رفت و برگشت به کیش

هزینه اقامت در کیش

هزینه تفریحات کیش

هزینه بازار رفتن در کیش

هزینه غذا در کیش

هزینه ترنسفر و رفت و آمد 

هزینه سفر به کیش با تور

 

هزینه ساحل کیش

 

 

هزینه بلیط رفت و برگشت به کیش

 

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین هزینه سفر به جزیره قیمت بلیط رفت و برگشت به کیش است. راه های متعددی برای این سفر وجود دارد. راه هوایی آسان ترین و البته پر هزینه ترین شیوه برای سفر به کیش است ولی راه زمینی نیز وجود دارد. درست است که سفر با هواپیما راحت ترین و سریع ترین روش برای سفر به جزیره است ولی ضرورتا گران ترین راه نیست. قیمت بلیط هواپیمای کیش برای ساین سفر به عوامل مختلفی بستگی دارد. آن عوامل از این قرارند:

- تایم سفر به کیش (ایام پیک یا فصل خلوت شدن کیش)

- نوع ایرلاین پروازی

- بلیط های لحظه آخری

 

زمان سفر به کیش

همانطور که ذکر شد زمان سفر به کیش نقش مهمی در میزان قیمت این سفر خواهد داشت. اگر دقت کرده باشید تایم های آخر هفته تمامی بلیط های پروازی به تمامی مقاصد به خصوص شهرهای پرگردشگر افزایش قیمت پیدا می کنند. این اتفاق در تعطیلات رسمی نیز می افتد. طبیعتا فصل های پیک سفر قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش پیدا می کند. ایام نوروز به دلیل برپایی جشنواره های شاد و تفریحی قیمت کیش نیز اضافه می شود. قیمت کیش تا پیش از رسیدن فصل گرما نسبتا بالاست ولی همینکه به تابستان برسیم به دلیل شرجی شدن هوای کیش و عدم استقبال بسیاری از گردشگران قیمت ها کاهش پیدا می کند.

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و کووید 19 جزیره بعد از مدتی تعطیلی، بازگشایی شده است. طبیعتا بعد از بازگشایی قیمت ها تا حدودی کاهش پیدا کرده بود ولی برخلاف تصور عده ای که گمان می کردند چون عده ای در این ایام به سفر نمی روند قیمت ها باید کاهش بسیار زیادی داشته باشد، هزینه ها با نرخ هرساله در این ایام تفاوت چندانی نداشت چرا که ایرلاین ها نیز باید ضرر و زیان ایام تعطیلی را جبران می کردند.

تایم ارزان تر برای سفر به کیش عصرهاست. این موضوع درمورد سایر سفرها نیز صدق می کند. بلیط های هواپیما بعداز ظهرها قیمتی نسبتا کمتر از بلیط های صبح دارند. علتش ساعت پذیرش هتل ها یا همان چک این و چک اوت است. بیشتر هتل ها عموما تا قبل از ظهر میهمانان جدید را پذیرش می کنند. به همین دلیل اگر بلیط صبح را تهیه کنی می توانی به راحتی در هتل مستقر شوی ولی تایم بعد از ظهر ممکن است هنوز مسافر قبلی هتل را تخلیه نکرده باشد و شما مجبور شوید برای ساعاتی از اتاق چمدان استفاده کنید.

 

غروب آفتاب در کیش

 

نوع ایرلاین پروازی

هزینه بلیط هواپیمای کیش در ایرلاین های مختلف تفاوت دارد. طبیعتا هواپیماهای ایرتور نسبت به هواپیماهای بوئینگ پرطرفدارترند چرا که به لحاظ امنیت و کلاس پروازی بیشتر توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند. در مسیر کیش ایرلاین های متعددی مثل ایرتور، زاگرس، وارش، کیش ایر، معراج و غیره تردد دارند. ایرلاین های کیش ایر و ایر تور نسبت به ایرلاین هایی همچون زاگرس قیمت بیشتری دارند ولی باز هم تعیین قیمت آن ها بسته به تایم سفر ممکن است کم و زیاد شود. بدین معنی که اگر شما در تایم عصر یک روزِ کم طرفدار بلیط کیش ایر تهیه کنید ممکن است از زاگرس در ایام پیک سفر ارزان تر در بیاید.

 

بلیط های لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری نیز می تواند راهکار مناسبی برای پیدا کردن بلیط سفر به کیش با قیمت مناسب باشد. برای این منظور باید در کانال های مربوطه عضو باشید تا بتوانید به سرعت از این بلیط ها با خبر شوید. از سوی دیگر لازم است که چمدان سفرتان همیشه حاضر و آماده باشد که اگر یک بلیط لحظه آخری پیدا کردید، سریع خودتان را به پرواز برسانید. این شیوه برای آن هایی که تنهایی سفر می کنند راحت است ولی در سفرهای گروهی و خانواده های با جمعیت بیشتر هماهنگ کردن تمام اعضای خانواده برای راهی شدن، کار سختی است.

اگر نگاهی با سایت های رزرو بلیط یا اپلیکیشن تورگردان بیندازید متوجه می شوید که هزینه بلیط سفر به کیش در روز دوشنبه 26 خرداد (لحظه آخری) بین 370.000 تومان تا 502.000 تومان است. در حالی که همین مسیر در روز سه شنبه 27 خرداد از 420.000 تومان شروع شده و تا 990.000 تومان نیز در پروازهای بیزینس سیستمی نوسان دارد.  

 

  برای رزرو بلیط هواپیما با تخفیف ویژه کلیک کنید  

 

هتل مارینا در کیش

 

هزینه سفر زمینی به کیش

آن هایی که زمان زیادی برای سفر در نظر گرفته اند و می توانند حداقل دو روز را برای رفت و آمد اختصاص دهند راه زمینی به کیش نیز انتخاب خوب و ماجراجویانه ای است. برای این منظور باید ابتدا ببینید از شهر شما قطار به مقصد بندر عباس وجود دارد یا نه. برای مثال از شهر تهران تا بندر حدود 1200 تا 1500 کیلومتر راه است و هزینه سفر به کیش با قطار تقریبا بین 70.000 تومان تا 130.000 است. از بندرعباس نیز باید از راه دریایی به جزیره کیش رفت و هزینه ای حدود 40.000 تومان تا پنجاه هزار تومان برای شناورها پرداخت نمود. بنابراین به طور متوسط هزینه سفر به کیش با کشتی و قطار برای هر نفر با احتساب هزینه تاکسی از هنگام رسیدن به کیش تا محل اقامت حدود 250 هزار تومان است. در حالی که این هزینه از طریق هواپیما دست کم 150 تا 200 هزار تومان گران تر است.

 

عکس بنر

 

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

شهرهای نزدیک به کیش می توانند با خودروی شخصی نیز به کیش سفر کنند و بعد از رسیدن به بندر چارک ماشین هایشان را با لندی کراف به جزیره ببرند. حسن این نوع سفر این است که در جزیره نیز هزینه ای برای رفت و آمد به تاکسی ها و ترنسفر پرداخت نمی کنید ولی در مورد شهرهای دور هزینه کردن برای بنزین اصلا به صرفه نیست. برای افرادی که خانوادگی سفر می کنند کاستن از این هزینه ها اهمیت زیادی دارد.

 

حمل خودرو به کیش

 

 

هزینه اقامت در کیش

دست گردشگران برای اقامت در کیش باز است. در جزیره هتل های متعدد پنج ستاره به پایین، اقامتگاه های بومگردی، خانه و... برای اقامت در اختیار گردشگران قرار می گیرد. هر گردشگری با توجه به بودجه و هزینه های پیش بینی شده برای سفر می توانند یکی از این گزینه ها را برای اقامت انتخاب کند.

 

هزینه اقامت در هتل های کیش

از مهمترین هتل های پنج ستاره کیش می توان به هتل پانوراما، هتل میراژ، هتل شایان، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل شایگان، هتل ویدا، هتل پارمیس، هتل ایران و... اشاره کرد. هزینه اقامت در اتاق های این هتل ها بین شبی 600.000 تومان(هتل شایگان) تا 850.000 تومان(هتل داریوش) و حتی 2.100.000 تومان(هتل ترنج) است. این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت امکانات و خدمات هتل هاست. (البته همه این قیمت ها در سایت تورگردان نزدیک 100 تومان ارزان تر می باشد. به علاوه در ایام مختلف تخفیف های بین 10 تا 60 درصد هم مشاهده می شود). هتل های پنج ستاره همگی امکاناتی مثل اتاق های وی آی پی، استخر، ترنسفر رایگان فرودگاهی و غیره را ارائه می کنند. با این حال هتل هایی مثل هتل داریوش به دلیل امکانات ثانویه مثل زمین تنیس، استخرهای روباز، خدمات ماساژ لاکچری و هتل ترنج به دلیل موقعیت دریایی خاص و ویژه با اتاق های کف شیشه ای قیمتی متفاوت و گران تر دارند.

هتل های چهار ستاره کیش همچون هتل صدف، هتل آرامیس، هتل لیلیوم، هتل آریان، هتل سورینت مریم، هتل فلامینگو، هتل پارمیدا، هتل هلیا و... بین 250.000 تومان تا 550.000 تومان در تاریخ خرداد 1399 است. بسیاری از این قیمت ها با اعمال تخفیف های 25 % تا 68 % است. نرخ هتل های سه ستاره بین 100.000 تومان تا 300.000 تومان و هتل های دو ستاره ای مثل هتل تماشا، هتل فانوس، هتل پانیذ، هتل خاتم و هتل شباویز به طور متوسط حدود 150.000 تومان است. هتل های دو ستاره همگی از اتاق هایی تمیز، امکاناتی در حد مطلوب و عموما نزدیک به مراکز خرید و ساحل برخوردارند و جزو هتل های قدیمی‌تر ولی قابل قبول کیش محسوب می شوند.

بنابراین همانطور که مشخص شد تعداد ستاره هتل ها و حد امکانات و لوکس بودنشان می تواند قیمت آن را بین 100 هزار تومان تا 2.100.000 تومان متغیر کند. هتل ها نیز در موقعیت هایی مثل ایام پیک و غیره افزایش یا کاهش قیمت و عموما تخفیف هایی خاص ارائه می کنند.

 

  رزرو هتل های کیش با تخفیف لحظه آخری  

 

هزینه هتل های کیش

 

هزینه اقامت در سوئیت ها و آپارتمان های کیش

سوئیت ها و واحدهای مسکونی آپارتمانی و ویلایی کیش معمولا در شهرک صدف قرار گرفته اند. این منطقه مسکونی که در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته، رفت و آمد به فرودگاه را از محل اقامت آسان کرده است. با این حال همین موضوع از معایب آن ها به شمار می رود. این خانه ها معمولا از مرکز شهر که بازارها، تفریحات آبی و ساحل در آنجا قرار گرفته اند فاصله زیادی دارند و برای رفت و آمد به آن ها باید حتما از تاکسی های درون شهر استفاده کرد. نباید فراموش کرد که مهمترین مزیت خانه ها و سوئیت های کیش امکان آشپزی کردن در آن هاست. این امکان در هیچ یک از هتل ها وجود ندارد و گاهی حتی برای نوشیدن چای نیز در اتاق ها چای ساز و کتری برقی وجود ندارد بلکه باید از کافی شاپ های هتل استفاده نمود. سوئیت ها و اقامتگاه های کیش مثل خانه خودتان است و می توانید با خریداری مواد غذایی از سوپرمارکت ها و بازار خودتان اقدام به آشپزی نموده و از هزینه های غذا که بعد از این به آن اشاره می کنیم بکاهید.

سوئیت ها عموما ظرفیت مشخصی دارند ولی قیمت آن ها نفری محاسبه نمی شود. بدین معنی که در یک سوئیت چهار نفره باید حتما 4 نفر پذیرش شوند و در غیر اینصورت قیمت نفر اضافه را بپردازند. سوئیت های دو تا سه نفره بین 199.000 تومان تا 400.000 تومان نوسان دارند ولی با توجه به تقسیم این قیمت بین دو نفر تقریبا برابر با هتل های دو ستاره کیش یا کمی بیشتر در می آیند. اگر قصد شما از سفر به کیش خرید و رفتن مکرر به دریاست و علاقه ای هم به آشپزی در اتاق ندارید بهتر است به سراغ هتل های دو و سه ستاره کیش بروید چون از نظر قیمتی برابر با سوئیت و اقامتگاه است.  قیمت سوئیت های 6 نفره بین 250.000 تومان تا 950.000 تومان است. خانه های 10 تا 12 نفره هم بین 500.000 تا 1.500.000 تومان نوسان دارد. این قیمت ها برای هر شب در نظر گرفته شده است. ویلاهایی که دارای امکاناتی همچون استخر و امکانات ویژه می باشند قیمت بیشتری دارند. برای مثال یک ویلای 4 تا 6 نفره در کیش ممکن است شبی 3.500.000 تومان برایتان آب بخورد. بنابراین هرگز نباید تصور کرد که سوئیت ها و ویلاها در کل از هتل ها ارزان تر هستند. به علاوه این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که هتل ها وعده صبحانه را نیز به صورت رایگان ارائه می کنند.

 

عکس بنر

 

هزینه سوئیت های کیش

 

 

هزینه تفریحات کیش

 

تفریحات در کیش بسیار متنوع است. بزرگترین تفریح جزیره تفریحات ساحلی است که بدون چشم داشت روبروی دیدگان همه اهالی و گردشگران گشوده شده است. از قِبَل این دریای نیلگون تفریحات زیادی شکل گرفته که در سرتاسر کشور منحصر به فرد است. جاهای دیدنی کیش علاوه بر تفریحات آبی جاذبه های متعدد دیگری را نیز شامل می شود که علاقمندان در گشت های شهری از آن ها دیدن می کنند. شب های جزیره نیز به تفریحاتی مثل جنگ های شبانه، کنسرت ها، اجرای موسیقی زنده و مراکز خرید یا رستوران ها و کشتی های تفریحی اختصاص می یابد. تنها تفریحی که بعد از شیوع کرونا با تعطیلی دائمی مواجه شده است، کنسرت هاست. استفاده کردن از هر یک از این تفریحات بودجه بندی سفر را تغییر می دهد پس اگر می خواهید حساب شده خرج کنید بهتر است از هزینه تفریحات در کیش مطلع باشید.

از میان تفریحات آبی کیش قایق های پدالی و پارویی و شناور آکواریوم حدود 30.000 تومان؛ شاتل سواری و بناناسواری بین 45.000 تا 50.000 تومان؛ اسکی روی آب 60.000 تومان؛ غواصی 150.000 تومان و فلای بورد که تفریح نسبتا جدیدتری است حدود 200.000 تومان است.

بلیط جنگ های شبانه کیش برای هر نفر بین 50.000 تومان تا 150.000 تومان است که هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا تجمیع شده و در محل میدان خلیج فارس برگزار می شود. بلیط کشتی های تفریحی بین 80.000 تا 150.000 تومان است ولی عموما می توان از تخفیف های سایت های آنلاین نیز استفاده نمود. ارزان ترین کشتی تفریحی کشتی های آکواریوم است که در آن سرویس هایی مثل پذیرایی شام و جشن و برنامه تفریحی اجرا نمی شود.

 

 

هزینه پاراسل کیش

 

تفریحات بی هزینه در کیش

می توان به کیش سفر کرد و به غیر از پول بلیط رفت و برگشت محل اقامت و غذا تنها با نفری صد تا 200.000 تومان تفریحات کیش را انجام داد. مهمترین تفریح در کیش تماشای ساحل دریا و قدم زدن کنار آن است. این پهنه نیلگون از خلیج فارس روبروی نظر همه گردشگران قرار گرفته است. عصرها گردشگران روبروی ساحل می آیند و با لم دادن در کرانه از ماسه ای شدن پاهایشان لذت می برند. می توان بچه ها را به ماسه بازی مشغول کرد و برای بزرگترها هم با والیبال ساحلی تفریحاتی پر هیجان را رقم زد. تنها تماشای طلوع و غروب آفتاب در جزیره کیش و استفاده از هوای شرجی آن برای بسیاری از گردشگران حرفه ای کفایت می کند. با پرداختن 10.000 تا 15.000 تومان می توان دوچرخه های یک یا دو نفره کرایه نمود و کل مسیر دوچرخه سواری جزیره را زیر پا گذاشت؛ از کنار ساحل رد شد و از هوای مطبوع آن لذت برد. یکی دیگر از کارهای به صرفه و لذت بخش برای گروه های یک تا دو نفره، کرایه موتور برای 24 ساعت است. می توان موتورها را از مسیر دوچرخه سواری خارج کرد و با آن ها به هتل و محل اقامت آمد. این کار هم لذت بخش است و هم از هزینه های رفت و آمد می کاهد.

از میان تفریحات آبی کیش شاتل سواری، بنانا سواری، قایق های پدالی و پارویی، شناور آکواریوم از همه به صرفه تر است. می توان با پرداخت مبلغ 30.000 به راحتی این تفریحات را تجربه کرد و دل به دریای آبی زد. همانطور که پیشتر ذکر شد هتل ها نیز عموما یک نوبت گشت شهری را جزو خدماتشان به گردشگران ارائه می کنند. هتل ها هر روز مسافرانشان را سوار سرویس ها کرده و از جاذبه های مهم شهری می گذرانند. این گشت شهری معمولا در غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی به انتها می رسد و پس از آن گردشگران به هتل یا رستوران مد نظرشان بازگردانده می شوند. این گشت شهری هیچ هزینه ای برای مسافران در بر ندارد. به همین راحتی تا چشم بر هم بگذاری سفر سه روزه کیش به پایه می رسد.

 

دوچرخه سواری در کیش

 

 

هزینه بازار رفتن در کیش

 

اگر می خواهید به بازار بروید و خوب خرید کنید باید پول بیشتری در جیبتان بگذارید. کیش می تواند سفر ارزانی باشد به شرط اینکه به رفتن به ساحل و تماشای طلوع و غروب آفتاب یا دوچرخه سواری کنار ساحل اکتفا کنید. بسیاری از هتل ها یک نوبت گشت شهری را نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانانشان می گذارند و آن ها را برای بازدید از جاذبه های مهم کیش مثل شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و درخت سبز ترنسفر می کنند. اگر به همین تفریحات بسنده کنید می توانید تور سه روزه کیش را با یک میلیون تومان پشت سر بگذارید ولی اگر می خواهید به خرید بروید و از تفریحات شبانه و آبی لذت ببرید باید پول بیشتری به همراه داشته باشید.

 

بازارهای ارزان کیش

کیش رفتن بدون خرید هم لطفی ندارد. نمی توان از کنار مغازه های رنگارنگ رد شد و خرید نکرد. ما در این مقاله به شما راهکارهایی ارائه می کنیم که بتوانید خریدی کاملا به صرفه و ارزان تر از شهر خودتان در کیش انجام داده و کلی هم سود کنید.

یکی از دلایلی که گفتیم در ایام غیر شلوغ به کیش سفر کنید ارزان شدن بازار است. ایام غیر پیک در مراکز خرید کیش با مغازه های زیادی روبروی می شوید که تخفیف های باورنکردنی زده اند. به خصوص پوشاک را می توان با قیمت های باورنکردنی از بازارهای کیش خریداری کرد. شاید هزینه های سفرتان کمی بالاتر برود ولی مطمئن باشید که بعد از آن تا یکی دو سال از خرید کردن بی نیاز می شوید چون کالاهایی شیک را با قیمت خوب از کیش تهیه کرده اید. از این گذشته بعضی بازارهای کیش مثل بازار مریم برای خرید پوشاک بسیار به صرفه اند. بازار صفین یا بازار عرب های کیش نیز به ارائه اقلام و محصولات با قیمت های بسیار ارزان و باورنکردنی مشهور است. بازار صفین کمی از مرکز شهر دورتر است ولی ارزشش را دارد؛ ضمن اینکه به بعضی دیگر از جاذبه های کیش مثل پارک ساحلی میر مهنا نزدیک است. در این بازار اصناف پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی مشغول به فعالیت اند. بازارهای دیگری نیز در آن نزدیکی وجود دارند که تنوعی از محصولات را پیش روی گردشگران و خریداران قرار می دهد.

 

بازارهای کیش

 

 

هزینه غذا در کیش

 

غذا خوردن از عوامل مهم سفر است. یک غذای خوب می تواند حال آدم را در کل سفر خوب کند. برعکس یک غذای بد اگر موجب مریضی یا مسمومیت نشود، دست کم خاطره ای بد از آن سفر برای گردشگران به وجود می آورد. در کیش گزینه های مختلفی برای وعده های غذایی پیش روی افراد است. همانطور که پیش تر ذکر شد اگر در هتل ها اقامت داشته باشید وعده صبحانه را به صورت رایگان و به شکل بوفه نوش جان خواهید کرد. کیفیت این بوفه ها با توجه به نوع هتل و ستاره های آن ها متفاوت است. برای نهار و شام نیز می توان در هتل هزینه پرداخت کرد و غذا سفارش داد یا اینکه از رستوران های سطح شهر استفاده نمود. گردشگرانی که از سوئیت ها و خانه و آپارتمان های کیش استفاده می کنند می توانند خودشان بعضی وعده های غذایی را طبخ کنند. با این شیوه در هزینه های سفر صرفه جویی می شود.

برای کاستن از هزینه های غذا می توان از سوپرمارکت های کیش که در نزدیکی ساحل نیز وجود دارد مواد غذایی را خریداری کرد و یا بعضی وعده ها به خوردن فست فود رضایت داد. به علاوه در کیش غذاهای خیابانی نیز ندرتا به چشم می خورد که غذاهایی سالم، خوشمزه و از نوع فست فود را در اختیار گردشگران قرار می دهند.

در کیش حتما باید غذاهای دریایی را نیز امتحان کرد. انواع ماهی و میگوی تازه با عطر و طعم جنوب در رستوران های کیش سرو می شود. اگر به بازار صفین بروید خودتان هم می توانید ماهی تازه تهیه کرده و در خانه آن را نوش جان کنید ولی توصیه می شود طبخ غذاهای دریایی را به سرآشپزهای جنوبی بسپارید چون چیزی که خودشان خلق می کنند زمین تا آسمان با آنچه خودتان درست کنید تفاوت خواهد داشت.

 

هزینه غذا در کیش

 

 

هزینه ترنسفر و رفت و آمد در جزیره کیش

 

اگر با وسیله نقلیه شخصی به کیش سفر نکنید برای جابجایی ها باید از تاکسی های جذاب کیش استفاده کنید. تاکسی های کیش به دلیل اینکه کیش منطقه آزاد بوده، با تاکسی های سایر شهرها زمین تا آسمان فرق می کند. ماشین های خارجی و حتی تاکسی های انگلیسی در کیش در خدمت مشتریان می باشند. هزینه تاکسی ها عموما در مسیرهای ده دقیقه ای و کمتر حدود 50 هزار تومان به بالاست. تاکسی های انگلیسی قیمت بیشتری دارند ولی به دلیل بزرگی تعداد بیشتری در آن ها جا می شوند و برای مواقعی که از خرید بر می گردید و دستتان پر از کیسه هاست، مناسب تر به نظر می رسد. توصیه می شود اگر رفت و آمدتان زیاد است با یک راننده هماهنگ کنید تا با تخفیفی ویژه در کل مدت سفر در اختیارتان باشد. در ضمن اگر جمعیتتان زیاد است می توانید یک ون را برای طول مدت سفر کرایه کنید و حتی خودتان از رانندگی کردن با آن لذت ببرید.

برای اینکه در هزینه رفت و آمد داخل شهری صرفه جویی کرده باشید بهتر است هتل و محل اقامتتان را نزدیک به اماکن مورد علاقه تان انتخاب کنید. برای مثال اگر علاقه زیادی به ساحل دارید، حتما هتل های نزدیک به ساحل را رزرو کنید. اگر به دنبال جایی آرام و به دور از شلوغی مرکز شهر، بازارها و ساحل هستید باید به سراغ اقامتگاه ها یا هتل های حاشیه جزیره بروید.

 

 

هزینه سفر به کیش با تور

 

سفر کردن با تور بهترین راه برای سفرهای فعلی است چرا که تمامی خدمات و امکانات ضروری ذکر شده در آن به صورت یکجا خریداری می شود و طبیعتا از هزینه های اضافی کاسته شده و قیمت نهایی ارزان تر در می آید. برگزار کنندگان تور به دلیل دسترسی به پروازهای چارتری، هتل های چارتری، بلیط های لحظه آخری و... هزینه مناسب تری برای سفر به کیش پیش روی شما قرار می دهند. به علاوه انتخاب تور کیش با خدماتی اضافی مثل گشت شهری، ترنسفر فروگاهی و صبحانه رایگان همراه است.

علاوه بر این ها مهمترین صرفه جویی در انتخاب کیش با تور صرفه جویی در زمان است. انتخاب تور راحت ترین و سریع ترین شیوه برای سفر است و بعد از مراجعه به جزیره تمامی آپشن های سفر از بلیط رفت و برگشت، محل اقامت، بلیط تفریحات مورد علاقه و حتی غذا نیز به خصوص اگر نوع تور هافبرد و فولبرد باشد از پیش برنامه ریزی شده و خیال شما در طول سفر برای همه چیز راحت است. به علاوه به دلیل پشتیبانی 24 ساعته برگزارکنندگان تور هر زمان که با مشکلی مواجه شوید می توانید روی پیگیری برگزار کنندگان یا ارائه کنندگان تور حساب کنید.

اگر شما در شیراز هستید و مقصد سفرتون شیراز هست باید ، به صفحه تور کیش از شیراز سر بزنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 1,125
  • بازدید کلی : 2,806