loading...
تورگردان
حسینی بازدید : 23 چهارشنبه 12 خرداد 1400 نظرات (0)

تفریحات دریایی کیش و کلوپ های آبی جزیره در مقالات متعددی در وبلاگ تورگردان معرفی شده است. در مطلب امروز به معرفی 10 مورد از این ورزش های آبی می پردازیم و قیمت و شاریط هر کدام را به تفکیک مطرح می کنیم.

1. غواصی

غواصی، از خاص ترین تفریحات دریایی کیش است و خانم ها و آقایان از 10 سال به بالا می توانند آن را تجربه کنند. هیچ لذتی بالاتر از آن نیست که در اعماق خلیج فارس شناور شوی و ماهیان رنگارنگ و غول آسا هم دور و برت چرخ بزنند. پوشش مرجانی سواحل شرقی جزیره کیش فرصتی را فراهم کرده تا وسوسه غواصی از نوع اسنورکلینگ و نایت دایو(غواصی شبانه) را به جان افراد بیندازد. در ضمن به کمک عکاسی ماکرو می توانید لحظات زیبایی را که در زیر آب هستید ثبت کنید.

سایت های متعددی برای غواصی در کیش وجود دارد که از سطح مبتدی تا حرفه ای برای این منظور برنامه ریزی شده است و تجهیزات لازم در اختیار افراد قرار می گیرد. ضمن اینکه در هیچ کدام از سطوح نیازی به یاد داشتن شنا نیست.

هزینه غواصی: 150 هزار تومان (بلیط با تخفیف 35 درصدی موجود است)

مدت زمان: 40 دقیقه آموزش، 20 دقیقه در آب

کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: غواصی در کیش

 

تفریحات دریایی کیش

 

2. قایق سواری

شاید قایق سواری تفریحی ساده و تکرای به نظر برسد که نمونه اش در دریای شمال هم زیاد دیده می شود. ولی باید گفت قایق سواری در خلیج فارس لذت دیگری دارد. انواع قایق های تندرو، معمولی، دوموتوره، بادبانی، پدالی و پارویی و... در جزیره کیش در دسترس است و جزو ورزش های آبی منحصر به فرد به شمار می رود. از این ها جالب تر و جذاب تر قایق سواری با قایق های کف شیشه ای است. اگر اهل هیجان نیستید بهتر است سوار این قایق ها نشوید چون منظره آب در زیر پایتان می تواند به همان اندازه که زیبا است ترسناک هم باشد.

مدت زمان قایق سواری در انواع مختلف بین 10 تا 30 دقیقه است.

مقرون به صرفه ترین قایق ها، قایق های پدالی و پارویی و قایق های کف شیشه ای با حدود 30 تومان قیمت هستند. قایق های بادبانی هم معمولا بیشترین قیمت ها را در بر می گیرد و باید بالای 150 تومان برای آن ها هزینه کرد.

کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: قایق سواری در کیش

تفریحات دریایی کیش

 

3. چتر پاراسل

آن هایی که طالب هیجانی آمیخته با آرامش اند، باید به سراغ چتر پاراسل بروند. چتر پاراسل نوعی چتربازی بر بلندای خلیج فارس است. این چترها به قایق هایی روی آب وصل می شوند و با حرکت قایق در آسمان حرکت می کنند، بنابراین استفاده از آن ها خیلی تخصص نیاز ندارد و غیر حرفه ای ها هم می توانند آن را تجربه کنند. کسی که پاراسل را هدایت می کند، معمولا افراد را زیاد بالا و پایین می کند. حتی اگر کسی طالب هیجان بیشتر باشد ممکن است او را روی آب بیاورند تا تنی هم به آب بزند و همزمان پرواز و شنا را با هم تجربه کند. چتر پاراسل تفریحی بی نظیر است که تنها در جزیره کیش برایتان امکان پذیر است. این فرصت را از دست ندهید.

هزینه: 120 تومان (بلیط با 35% تخفیف موجود است)

مدت زمان: 30 دقیقه گشت دریایی و 6 تا 8 دقیقه بر فراز آب

کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه در کیش:  پاراسل 

 

تفریحات دریایی کیش

 

4.جت اسکی

جت اسکی یک تفریح آبی نسبتا قدیمی است که خیلی سال است در آب های خلیج فارس به عنوان یکی از تفریحات دریایی کیش طرفدار پیدا کرده است. کسانی که عاشق بالا رفتن آدرنالین خون هستند و از سرعت خوششان می آید این برنامه را همیشه در لیست تفریحاتشان قرار می دهند. جت اسکی ها معمولا ظرفیتی دو نفره دارند، پس یادتان باشد رفیق شفیقتان را هم با خود ببرید.

هزینه: 50000 تومان

مدت زمان: 15 دقیقه

تفریحات دریایی کیش

 

5. شاتل

شاتل یکی از تفریحات دریایی پر طرفدار در جزیره کیش است. باید سوار یک تیوب شوید که به قایقی بسته شده است. به تنهایی یا چند نفره سوار آن می شوید و نفستان را حبس می کنید، چون قرار است با سرعت زیاد روی آب کشیده شوید.  شاتل مدام تکان می خورد و حتی ممکن است هنگام حرکت در آب پرتاب شوید اما نگران نباشید چون این موضوع بخشی از هیجان شاتل سواری است. خیلی ها خودشان به قایقرانان می گویند آن ها را عمدا در آب بیندازند تا کیفشان حسابی کوک شود.  

هزینه: 50 هزار تومان (بلیط با تخفیف 30% موجود است)

مدت زمان: 15 تا 20 دقیقه

کسب اطلاعات بیشتر درباره این جاذبه: شاتل سواری در کیش

تفریحات دریایی کیش

 

6. بنانا

بنانا چیزی شبیه به شاتل ولی کمی فانتزی تر است و بچه ها هم می توانند به همراه بزرگترها سوار آن شوند. این تیوپ که شبیه به یک موز به رنگ زرد طراحی شده است به کمک قایقی تندرو کشیده می شود. برای استفاده از این وسیله باید حداقل 4 نفر بلیط تهیه کنند.

هزینه: 45 هزار تومان ( هم اکنون تخفیف 22 درصدی هم موجود است)  

مدت زمان: 15 تا 20 دقیقه

مقاله تورگردان راجع به شاتل سواری و بنانا سواری را از دست ندهید.

تفریحات دریایی کیش

 

7. اسکی روی آب

اسکی روی آب از تفریحات دریایی بسیار شیک در جزیره کیش است که برای انجام آن باید کمی حرفه ای بود. لازم به ذکر است که نخستین سایت اسكی روی آب خاورمیانه در جزیره كیش قرار دارد. وقتی پاها به اسکی وصل می گردد، با سرعتی در حدود 30 کیلومتر بر ساعت روی آب کشیده می شود. این تفریح به دو صورت انجام می شود: اسکی روی آب با قایق یا اتصال اسکی به قایق موتوری

در کِیبل اسکی، شخص اسکی کننده کابلی را در دست می گیرد که به نوک برج دریایی متصل است و عموما پاراگلایدر هم به آن وصل می شود. در این بازی امكان سرویس دهی به 12 نفر به صورت همزمان و با سرعت 28 تا 62 كیلومتر در ساعت وجود دارد.

هزینه: 60000 تومان

مدت زمان: 20 دقیقه

مدت زمان کیبل: 60 دقیقه

کسب اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: اسکی روی آب در کیش

تفریحات دریایی کیش

 

8. شناور آکواریوم

آیا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که همیشه آرزو داشته اند سوار زیردریایی شوند و اعماق آب را ببینند؟ این آرزو هم اکنون برای هر کسی دست یافتنی است. شناور آکواریوم تا عمق سه متری آب پایین می رود و شما را از لذت تماشای حرکات آبزیان سرشار می کند.

هزینه: حدود 30هزار تومان

هزینه کودک زیر 3 سال: رایگان

زمان استفاده: هر روز 10:00 تا 17:00 هر یک ساعت یک بار

کسب اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: آکواریوم کیش و تماشای آبزیان 

تفریحات دریایی کیش

 

9.ماهیگیری

افراد زیادی عاشق ماهیگیری اند. ماهیگیری یک تفریح فوق العاده لذت بخش است که باید آن را فرا گرفته باشید. اگر جزو تیم های ماهیگیری هستید یا به صورت تفریحی این رشته را فرا گرفته اید، باید کلوپ های ماهیگیری را نیز از میان جاهای دیدنی کیش تجربه کنید. اگر هم این کاره نیستید جای نگرانی نیست، فقط کافی است علاقه داشته باشید. در آن جا همه تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار می دهند و کمک می کنند بتوانید ماهی هایی بزرگ بگیرید. برای این کار باید سوار شناور شوید و به جاهایی بروید که به ماهیگیری اختصاص داده شده است.

هزینه ماهیگیری ترولینگ با شناور: 350000 تومان برای 1 تا 5 نفر

مدت زمان: 3 ساعت

هزینه ماهیگیری ثابت با شناور: 180000 تومان برای 1 تا 3 نفر

مدت زمان: 3 ساعت

کسب اطلاعات بیشتر درباره این تفریح: ماهیگیری تفریحی در کیش

تفریحات دریایی کیش

 

10. فلای بورد

فلای بورد تجربه ای شبیه به پرواز در چند متری آب است. در این دسته از تفریحات دریایی جزیره کیش، افراد با شلنگی 18 متری به جت اسکی متصل می شوند و در ارتفاع 12 متری آزادانه پرواز می کنند. افرادی که قبلا تجربه سوار شدن بر فلای بورد را داشته باشند می توانند آن بالا مانورهایی نمایشی هم به راه بیندازند و تجربه هیجان انگیزشان را خاطره انگیزتر کنند.

هزینه: 200 هزار تومان (بلیط با تخفیف 21% موجود است)

 مدت زمان: 15 تا 20 دقیقه

کسب اطلاعات بیشتر درباره این فعالیت تفریحی:  فلای بورد 

تفریحات دریایی کیش

 

برای آگاهی از پکیج های تور کیش و سایر تفریحات دریایی جزیره به سایت تورگردان سر بزنید.

اگر هم به دنبال رزرو توری هستید که به راحتی بتوانید از دریای نیلگون خلیج فارس و تفریحات دریایی در هتل استفاده نمایید ، پیشنهاد ما به شما تور کیش هتل ترنج است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 1,123
  • بازدید کلی : 2,804