loading...
تورگردان
حسینی بازدید : 20 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)

تور کیش از تهران هتل ترنج

 

تور کیش از تهران هتل ترنج توری بسیار عالی و  خاطره انگیز و لاکچری برای مسافرانی است که از تهران به کیش عزیمت میکنند. هرچند از دیگر شهرهای ایران و کشورهای خارجی نیز این هتل یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختن ایامی رویایی محسوب می شود. هتل ترنج جزو بهترین و منحصر به فردترین هتل های جزیره کیش و حتی فراتر از آن ایران و خاور میانه است. این هتل معماری منحصر به فرد و جالبی دارد. طی سال های اخیر هتل ترنج با وجود ساحل اختصاصی و کلوپ تفریحات آبی در مکانی خلوت تر از مرکز کیش مورد توجه طرفدار طبیعت قرار گرفته است.

برنامه ساخت این هتل از ابتدا برای سازش انسان و طبیعت پی ریزی شد و اکنون نیز بسیار موفق بوده است هتل ترنج تنها هتل سبز ایران با رعایت استانداردهای جهانی می باشد. تور کیش هتل ترنج از مهمترین و لوکس ترین تورهای جزیره کیش محسوب می شود. کف پوش های چوبی و شیشه ای به خوبی بیانگر این صلح آرام با دریا هستند همچنین اقلیم شناسی و زمین شناسی دقیقی برای مقابله با مشکلات جذر و مد در این منطقه صورت پذیرفته است که مانع تخریب هتل و عدم امنیت آن شده است.

هتل ترنج علاوه بر امکانات متعدد در حوزه گردشگری مثل دریاچه اختصاصی برای تفریحات آبی و سایر امکانات متنوع مثل زمین تنیس و والیبال ساحلی به علت قرار گرفتن در مسیر دوچرخه جزیره کیش، به کل جزیره دسترسی آسانی دارد. می توانید از پشت هتل سوار دوچرخه شوید و از کنار دریا کل جزیره را بگردید. گردشگرانی که تور کیش را تهیه کرده اند حتی اگر در هتل ترنج اقامت نکرده باشند در هنگام وعده صبحانه ترجیح می دهند در اسکله ای چوبی وعده صبحانه بوفه را به همراه بوی نم ساحل میل کنند. این هتل کاملا دورتر از اسکله بزرگ و شلوغ تفریحی است و از بازارهای شلوغ خبری نیست و می توان از آرامش و صدای امواج لذت برد.

 

معرفی هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج 5 ستاره در جزیره کیش ایران احتمالاً یکی از نقاط فراموش نشدنی در هنگام کاوش در ایران است. این هتل در جزیره کیش هر آنچه را که از یک هتل پنج ستاره در دنیا انتظار دارید ارائه می دهد و به هتل روی آب کیش معروف است. مالک هتل ترنج کیش، شخصی به نام علی صدوق بود که و ایده اش را پس از دیدن مالدیو در ایران اجرا کرد.

این هتل جزو یکی زا گران ترین هتل های ایران محسوب می شود. اتاق های جداگانه این هتل همراه با بالکن با کف شیشه ای در آب هستند و تجربه ای شگفت انگیز را در بستر دریا خلیج فارس به شما می دهند.

جدا از این واقعیت که شما یک ترنسفر پنج ستاره در فرودگاه دریافت خواهید کرد ، همچنین اگر می خواهید از اتاق خود به تمام نقاط جالب توجه این هتل توسط ماشین دستی های گلف در مسیرهای پل چوبی هتل ترنج جابجا شوید کافیست اندکی منتظر باشید.

کیفیت و تنوع وعده های غذایی در این هتل بسیار بالاتر از استاندارد هایی است که شما در هر پنج ستاره تصور می کنید. گزینه های متنوعی از بوفه غذا با طعم ادویه ها و دستور پخت آشپزهای ایرانی در هتل ترنج یافت میشود.

شما می توانید در این هتل از چندین ویژگی لذت ببرید ویژگی هایی مانند رستوران ها و کافه ها به علاوه استخرهای سرپوشیده، ماساژ و ورزشها و تفریحات ساحلی و معماری بی نظیر هتل که شبیه به جقه ای در آب است. همچنین می توان کف اتاق ها مدت ها به تماشای دریای آبی نشست.

هتل پنج ستاره ترنج کیش بهترین مکان برای کسانی است که به دنبال آرامش و فضایی آرام می گردند. همه چیز اختصاصی است و امکانات اقامتی و تفریحی با کیفیت تمام در اختیار میهمانان قرار گرفته است. به علاوه هر زمان که اراده کنند می توانند در کمترین زمان به مراکز خرید کیش مثل بازارهای پردیس، بازارهای مرجان و زیتون دست یابند زیرا ترانسفر هتل در خدمت مهمانان است. در هتل ترنج اتاق ها و سوئیت های متعدد متناسب با نیاز و سلیقه گردشگران تعبیه شده و سفری دلخواه را برای مسافرانِ تور کیش از تهران رقم می زند.

 

هتل ترنج کیش نمادی از صلح با طبیعت

 

هتل ترنج کیش به راستی یادآوری بنایی مجلل و قصر با شکوه در صلح با طبیعت است. برای ورود به هتل باید از راهی چوبی میان آب عبور کنید که در اتاق ها درست در امتدا این راه مقابل یک دیگر قرار گرفته است. تماشای دریا زیر پایتان و محیط اطراف لذت بخش است بعلاوه اینکه کافه های روباز شما را ترغیب میکند مدام محل اتاق را ترک کنید.

برج پرندگان مهاجر نیز در نزدیکی هتل ترنج وسط دریای آرام مجاور دیدنی است و نشانه و نماد صلح با پرندگان و حیوانات است که می توان در این مکان پرواز گونه های پرنده را شاهد بود. این هتل به دور از بافت توریستی جزیره کیش قرار دارد و اطراف آن ساختمان های بلند و مجلل مانع دید نمی شوند همچنین نور شبانه آنها مانع دید ستارگان در هنگام شب نمی شود. بوی ماسه خیس و امواج دریا یکی دیگر از عناصر صلح آمیز در این هتل است که تمام مدت اقامت آن را حس خواهید کرد. صدای امواج آرام دریا نیز در تمام مدت اقامت شما همراهتان است.  بی شک اقامت در هتل ترنج پنج ستاره خاطره ای فراموش نشدنی است.

 

اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج کیش

 

آیا شما فردی با سلیقه معمولی هستید؟ اگر اینگونه است پس هتل ترنج گزینه مناسب و ارزانی برای شما نیست. با انتخاب این هتل ، بر روی آبهای آبی خلیج فارس اقامت خواهید داشت. این هتل در شمال غربی جزیره زیبای کیش واقع شده است و دارای دو ساختمان است. یکی روی آب و دیگری در ساحل ساخته شده است. تمام اتاق ها و بالکن های موجود در این ملک لوکس دارای یک کف شیشه ای هستند تا بتوانید دنیای آبی زیر پاهای خود را ببینید. سازندگان و مهندسان این هتل تمام تلاش خود را کرده اند تا در حد امکان محیط زیست را حفظ کنند.

از امکاناتی که می توانید در این هتل پیدا کنید ، انبار چمدان ، روزنامه روزانه ، اتاق بازی ، سالن بیلیارد ، زمین ورزشی ، پارکینگ ، رستوران و سرویس تاکسی است. علاوه بر این ، دستگاه درخشش کفش و لباسشویی نیز موجود است. اگر احساس کردید یک فنجان چای ایرانی میل دارید ، می توانید مستقیماً به چایخانه سنتی بروید. از طرف دیگر این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد غیر الکلی و همچنین تنقلات را برای شما فراهم می کند.

همچنین می توانید یک ماشین را استخدام کنید و در کل جزیره کاوش کنید. فضای سبز یا فضای آزاد هتل ترنج جایی است که می توانید از مناظر باشکوه لذت ببرید و قدم بزنید. این هتل B&B است و مناسب کودکان می باشد و می توانید بچه های زیر 5 سال خود را به صورت رایگان به این هتل ببرید. سالن بدنسازی ، استخر ، جکوزی و سونا انرژی از دست رفته شما را باز می گرداند. امکانات معلولین نیز فراهم شده است. پذیرش 24 ساعته تورگردان به شما در مورد سوالات بیشتر شما کمک می کند.

هتل ترنج کیش 1 طبقه است و 100 وادحد اقامتی را در خود جای داده است. در کل 300 تخت در هتل در اتاق ها و سوئیت های مختلف وجود دارد. بعضی اتاق های هتل رو به دریا است و بعضی از آن ها از چشم انداز جزیره  برخوردارند. از انواع اتاق های هتل ترنج می توان به اتاق دو تخته لوکس رو به باغ، اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا، اتاق دو تخته لوکس رو به دریا، سوئیت 3 نفره رو به خلیج، سوئیت 2 نفره با چشم انداز غروب آفتاب و ... اشاره کرد.

 

امکانات تور کیش هتل ترنج

 

از امکانات هتل پنج ستاره ترنج کیش می توان به رستوران هایی بزرگ اشاره کرد که ارائه دهنده برترین وعده های غذایی در ایران هستند. در این دو رستوران انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و فست فودها ارائه می شود. از دیگر امکانات ورزشی و تفریحی هتل ترنج می توان به غواصی، سونای خشک و بخار در مجموعه آبی، تنیس بازی در زمین اختصاصی تنیس، پینگ پنگ، سالن بدنسازی، ماساژ تایلندی، بیلیارد، پینت بال و خدمات رفاهی و بانکی اشاره کرد. هتل ترنج کیش خدماتی همچون ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، صبحانه کامل، ناهار در ماه مبارک رمضان و غیره را رایگان در اختیار میهمانانش قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل ترنج می توان سالن کنفرانس؛ تاکسی سرویس؛ اینترنت اتاق ها و لابی؛ خشکشویی؛ خدمات گردشگرى؛ آرایشگاه مردانه؛ انبار چمدان؛ فروشگاه؛ دوربين مدار بسته؛ سیستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کليه اتاق ها؛ و غیره را یادآور شد.

 

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ترنج کیش

 

اگر تور کیش هتل ترنج را رزرو کرده باشید طبیعی است که بخواهید  قبل از هر کار به سراغ قیمت غذاهای رستوران هتل ترنج بروید. این هتل دو رستوران دارد که از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را ارائه می کند. اگر شما اقامتتان را به صورت فولبرد رزرو کرده باشید علاوه بر صبحانه از نهار و شام نیز برخوردار خواهید بود. در غیر این صورت برای هر یک از وعده های نهار یا شام باید جداگانه هزینه کنید.

از مهمترین و لذیذترین غذاهای رستوران های هتل ترنج کیش می توان به شیشلیک و انواع غذاهای دریایی اشاره کرد. حجم غذاها بسیار زیاد است و به راحتی دو نفر با یک پرس غذا سیر می شوند. پیشنهاد می شود که هتل ترنج کیش را به صورت فولبرد رزرو کنید تا از کیفیت غذاهای این هتل مجلل مطلع شوید. اگر اتاقتان را با سرویس هافبرد خریداری کنید یکی از وعده های نهار یا شام را می توانید علاوه بر صبحانه داشته باشید. فرقی نمی کند اهل فست فود باشید یا غذاهای سنتی و کباب، رستوران های هتل ترنج کیش همه نوع غذایی سرو می کنند.

 

چرا تور کیش هتل ترنج را رزرو کنیم؟

 

ببینید که چرا بسیاری از مسافران هنگام بازدید از جزیره کیش ، هتل ترنج را به عنوان هتل انتخابی خود رزرو می کنند. با فراهم آوردن یک ترکیب ایده آل از ارزش  پول در برابر کسب راحتی و آسایش در هتل ترنج پنج ستاره محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه ای از امکانات که برای مسافرانی مانند شما طراحی شده است فراهم می کند. اتاق های هتل ترنج کیش بسیار زیبا و متفاوت از دیگر هتلهای ایران هستند علاوه بر اینکه تهویه مطبوع را دارند و امکان دسترسی به اینترنت به راحتی میسر است و Wi-Fi رایگان در دسترس مهمانان قرار داده شده است.

علاوه بر این هتل ترنج یک رستوران بزرگ با مواد غذایی تازه و خوشمزه به همراه کافی شاپی لذت بخش در محل هتل ارائه می دهد که به شما کمک می کند در تور کیش لذت بیشتری از گشت و گذار خود ببرید. به عنوان یک مزیت اضافی ، پارکینگ رایگان نیز در دسترس میهمانانی که با خودرو شخصی سفر کرده اند قرار دارد. اگر عاشق والیبال و فوتبال ساحلی هستید یا ترجیح می دهید نوشیدنی های خنک را در ساحلی آفتابی تجربه کنید تتبریک می گویم هتل ترنج مناسب ترین گزینه است.

 هر آنچه میخواهید از اطلاعات هتل ترنج کیش بدانید با تورگردان همراه شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 937
  • بازدید کلی : 2,618