loading...
تورگردان
حسینی بازدید : 19 پنجشنبه 28 اسفند 1399 نظرات (0)

تور کیش هتل کوروش

 

تور کیش هتل کوروش اقامت در هتلی 5 ستاره کیش را برایتان رقم می زند. هتلی بسیار نو که تنها یک سال از تاسیس آن می گذرد و این موضوع باعث شده میهمانان از تمیزی و نو بودن سرویس های آن سر ذوق بیایند. هتل کوروش از سال 397 شروع به کار کرده است. این هتل با 198 واحد اقامتی مشتمل بر اتاق ها و سوئیت های لوکس و برخورداری از امکانات رفاهی عالی، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش است. هتل پنج ستاره کوروش کیش در میدان پردیس کیش واقع شده و دقیقا روبروی بازارهای پردیس 1 و 2 و دیگر جاذبه های این میدان قرار گرفته است. هتل کوروش با برخورداری از ۱۶ طبقه و موقعیتی خوب در جزیره، پذیرای خیل کثیری از گردشگرانِ تور کیش است. اقامت در هتل کوروش دسترسی به ساحل و بازارهای مهم جزیره کیش را آسان است. بعضی از اتاق های این هتل چشم اندازی از دریای آبی خلیج فارس را در قاب پنجره ها به نمایش می گذارند و حال و هوایی ساحلی به واحد های اقامتی می دهند.

میهمانان هتل کوروش از زمان آغاز به کار این هتل، همواره از رفتار محترمانه پرسنل کارآزموده هتل و کیفیت خدمات آنجا رضایت کامل داشته اند. از جمله خدماتی که گردشگران را راضی نگه داشته است، کیفیت خوب و تنوع صبحانه های رایگان هتل است. انواع خوراک های سرد و گرم در تنوعی مثال زدنی انتظار میهمانان هتل را می کشد تا روزی پر انرژی را برای تفریح و سرگرمی در کیش شروع کنند. هتل کوروش از ترنسفر CIP نیز برخوردار است و به محض پایین آمدن از پله های فرودگاه به استقبال میهمانان ویژه اش می رود. این استقبال با پذیرایی در سالن فرودگاه، همراه است. سیستم نظافتی و سرمایشی هتل کوروش، حمام های بزرگ و شیک و سایر امکانات آن مثال زدنی است و شگفتی میهمانان را بر می انگیزد.

 

شرایط تور کیش هتل کوروش در تورگردان

 

خدمات پکیج تور کیش از تهران با اقامت در هتل پنج ستاره کوروش ، آن هم در بهترین موقعیت مکانی جزیره همراه است. این هتل در میدان پردیس قرار گرفته و دسترسی آسانی به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم شهر دارد. مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 که همه اصناف و محصولات از شکلات و قهوه و انواع سوغات خوردنی کیش را در بر می گیرد تا پوشاک و عطر و ادکلن وجود دارد. افرادی که با این تور به کیش سفر کنند می توانند در اتاق های رو به جزیره یا رو به دریا ( جهت دریا و نه چشم انداز دریا) سکونتی چند روزه را تجربه کنند.

گشت شهری ، ترنسفر استقبال و صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود و از خدمات هتل محسوب می شود. صبحانه های هتل به صورت سلف سرویس و بوفه است و از تنوع کافی و کیفیتی مثال زدنی برخوردار است. بلیت رفت و برگشت تور ، هوایی است و با ایرلاین کیش ایر صورت می گیرد. تور حاضر به مدت 3 شب و 4 روز است و به دلیل کم بودن زمان رفت و برگشت تمام آن زمان را می توان به تفریح و استراحت در کیش گذراند.

می توان تور هتل کوروش کیش از تهران را به صورت 4شب و 5شب و6شب و یک هفته و با ایرلاین های مختلف از جمله ماهان، ایرتور، زاگرس،کیش ایر و ...به دلخواه مسافر رزرو کرد.

معرفی تور کیش هتل کوروش از تهران

 

هتل کوروش در 16 طبقه نزدیک به 200 واحد اقامتی را جای داده است. این هتل پنج ستاره از سال 1397 آغاز به کار کرده و از پرسنلی مجرب و کارآزموده در صنعت هتلداری برخوردار است. از امکانات این هتل می توان به خدمات CIP، کرایه اتوموبیل (بدون راننده)، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، خدمات بیدارباش، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی، پارکینگ، جکوزی، خدمات باربری، آژانس مسافرتی، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، استخر و امکانات متناسب با هتل های پنج ستاره در اتاق ها می باشد.

اتاق چمدان به درد آن افرادی که می خورد که نتوانسته اند پروازشان را با ساعت چک ایت(تحویل گرفتن اتاق) و چک اوت ( تحویل دادن اتاق) هماهنگ کنند. ساعت چک این معمولا 2 ظهر و ساعت چک اوت 12 ظهر است. البته هتل در ایام غیر پیک سفر سخت گیری نسبت به ساعت ورود و خروج ندارد.

 کپسول آتش نشانی، پله اضطراری، صندوق امانات، زنگ هشدار و... برای امنیت خاطر میهمانات هتل و جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده تعبیه شده اند. افرادی که برای تجارت و کارهای اداری به کیش رفته باشند می توانند روی فکس، پرینتر و امکانات اداری هتل حساب کنند. فضای سبز، فروشگاه، آتلیه و بخش های گردشگری هتل حال و هوای دیگری به هتل داده است.

 

رستوران هتل کوروش کیش

رستوران هتل ظرفیت نسبتا محدودی دارد و برای پاسخگویی به 70 نفر تجهیز شده است. این غذاخوری از منوی غذاهای ایرانی به صورت انتخابی وبوفه برخوردار است.

 

آدرس و تلفن هتل کوروش کیش

هتل کوروش در میدان پردیس کیش قرار دارد.

شماره تماس: 44467701-076   09368513555

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 1,122
  • بازدید کلی : 2,803