loading...
تورگردان
حسینی بازدید : 24 سه شنبه 17 فروردین 1400 نظرات (0)

تور مشهد هتل الماس 2

 

سفر به شهر مشهد و بهره بردن از فیض زیارتِ امام رضا سالانه کمتر از 30 میلیون نفر را راهی شهر مشهد می کند. مردم از شهر های دور و نزدیک ایران به تور مشهد می آیند تا خود را در هیاهو و ازدحام این شهر گم کنند و دوباره در مقابل پنجره فولاد امام رضا خود را بیابند. در رفت و آمد زائران میان صحن و سرای رضوی حس و حال دیگری در جریان است.

اگر گوش تیز کنی و به لهجه های مختلف مردم دقت کنی متوجه می شوی که زائران تهرانی بیشتر از همه به چشم می خورند. تور مشهد از تهران اختصاص به یک فصل از سال یا مناسبت های خاص و ویژه ندارد. تور مشهد از تهران هتل الماس 2 از انتخاب های مهم تهرانی ها برای سفر به مشهد است. الماس 2 در خیابان امام رضای 20، مشهد با پای پیاده کمتر از 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. این هتل از سه سال پیش یعنی سال 1395 آغاز به کار کرده؛ پس به راحتی می توان حدس زد که جدیدترین امکانات اقامتی و به ‌روزترین خدمات در این هتل یافت می‌ شود. هتل الماس 2 در 25 طبقه احداث شده و نمای خارجی آن با شکوه تمام از هر سو به چشم می ‌آید. هتل الماس 2 از پرسنلی آموزش دیده و مجرب برخوردار است. تا آنجا که همه میهمانانِ تور هتل الماس 2 مشهد در نظرسنجی‌ها از کارکنان این هتل راضی بوده‌اند.

هتل الماس 2 دارای 217 باب اتاق در انواع مختلف است. تنوع زیاد اتاق ها و سوئیت های هتل مجلل الماس 2 دست میهمانان را در رزرو اتاق با توجه به نیاز، سلیقه و تعداد نفرات باز گذاشته است. از این هتل دسترسی آسانی به وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد و امکان تردد در شهر و رفتن به مراکز مهم شهری مثل جاذبه های شهر مشهد میسّر است.

 

فاصله هتل الماس 2 با حرم و جاذبه های شهر مشهد

 

فاصله هتل الماس 2 تا حرم با پای پیاده ده دقیقه است. اگر بخواهید این مسیر را با وسایل حمل و نقل عمومی یا ترنسفر هتل طی کنید کمی زمان کمتری می برد ولی توصیه می شود در صورتی که مشکل خاصی برای پیاده روی ندارید، همگام با دیگر زائرانی که این مسیر را طی می کنند آرام آرام به سمت حرم رهسپار شوید. در ضمنِ ذکر گفتن می توانید از مغازه های سوغات و شور و حال اطراف حرم نیز دیدن کنید. از هتل الماس 2 تا جاذبه های مشهد مثل بازار رضا و پارک میرزا کوچک خان کمتر از 5 دقیقه است. روبروی هتل الماس 2 بیمارستان موسی بن الجعفر، از بهترین مراکز درمانی مشهد قرار گرفته است و برای زائرانی که به قصد گردشگری سلامت ، به مشهد می آیند بسیار در دسترس است. از هتل های نزدیک به هتل الماس 2 می توان به هتل مینو، هتل آپارتمان امارت و هتل آپارتمان معین درباری اشاره کرد. هیچ یک از این هتل ها از نظر کیفیت و امکانات به پای هتل الماس 2 نمی رسد.  

با رساندن خود به خطوط مختلف اتوبوسرانی که از جلوی هتل نیز ایستگاه دارند می توانید خود را به دور از دغدغه ترافیک به مراکز مهم شهر ومثل جاذبه های گردشگری مشهد و مراکز خرید برسانید. اتوبوس ها به دلیل اینکه مسیرهای مشخصی در خیابان ها دارند و شامل طرح ترافیک نمی شوند، در بعضی مواقع سریع تر از خودروهای شخصی مسافت ها را در شهر مشهد می پیمایند. بهتر است برای رفتن به سایر نقاط شهر مشهد به میدان بسیح بروید و از آنجا از طریق مترو و قطار شهری مشهد به جاذبه هایی مثل طرقبه وشاندیز، بازار زیست خاور، مرکز تجاری و گردشگری آرمیتاژ، پارک جنگلی وکیل آباد، پارک چهل بازه، نمایشگاه بین المللی مشهد، سینما هویزه، سینما آفریقا و غیره برسانید. برای رفتن به جاذبه هایی مثل الماس شرق، آرامگاه فردوسی و آرامگاه خواجه ربیع لازم است که در ایستگاه هایی از مترو پیاده شوید و از طریق اتوبوس یا خطوط دیگر مترو مسیر خود را ادمه دهید.

این نکته را نیز یادآوری کنیم که ترنسفر فرودگاهی هتل پنج ستاره الماس 2 رایگان است.

 

رستوران و کافی شاپ هتل الماس 2

 

بعضی از رستوران های معروف مشهد مثل رستوران نسیم لبنان در چند قدمی هتل الماس 2 قرار دارند ولی رستوران ها و کافی شاپ های هتل الماس ، باعث شده میهمانان این هتل معمولا نیازی به مراجعه به رستوران های سطح شهر مشهد نداشته باشند. رستوران گردان و روف گاردن هتل الماس 2 در میان رستوران های مشهد، شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده و علاوه بر غذاهای با کیفیتِ ایرانی و بین المللی با فضای خوب و چشم انداز بی نظیر توجه مشهدی ها و گردشگران تور مشهد از تهران را جلب کرده است. این هتل 25 طبقه نمای وسیعی از شهر مشهد و چشم انداز گنبد و بارگاه را از آن خود کرده و در طبقه نوزدهم با روف گردان، طراحی لوکس و خیره کننده ای را پیش روی میهمانان تور مشهد قرار داده است. در رستوران پانوراما یا رستوران گردان هتل الماس 2 پنجره هایی دور تا دور فضا قرار گرفته است که می توان به راحتی شهر مشهد و حرم مطهر را از آنجا مشاهده نمود. در یک سو، کوه های بینالود و در سوی دیگر حرم مطهر قرار گرفته است و میهمانان احساس می کنند در آسمان در حال صرف غذا هستند. همه چیز رویایی است. طراحی این رستوران با میز و صندلی های شیک و پرده های مجلل اشتهای میهمانان هتل الماس 2 را باز می کند. صبحانه هتل به صورت سلف سرویس ارائه می شود و به صورت رایگان انواع غذاها و خوراک های سرد و گرم را در ا ختیار میهمانان قرار می دهد. میهمانان باید بین ساعت 8 تا 10 خود را به رستوران برسانند تا این صبحانه بی نظیر را از دست ندهند.

 

شرایط تور مشهد از تهران هتل الماس 2

 

تور مشهد از تهران هتل الماس 2 به مدت 3 شب و 4 روز برگزار می شود و فرصت کافی به زائران می دهد تا روزها به زیارت رفته و عصرها را به بازدید از جاذبه های گردشگری مشهد و رفتن به مراکز خرید اختصاص دهند. شهر مشهد در سال های اخیر از جاذبه های متنوع تفریحی و گردشگری مثل پارک های آبی، مراکز ییلاقی، پارک ها و بوستان ها و سرگرمی های هیجان انگیز برخوردار شده است. میهمانان می توانند بعد از اقامت در هتل الماس 2 با خیال راحت مهترین جاذبه های مشهد را زیر پا بگذارند. این تور در اتاق های دو تخته برگزار می شود ولی میهمانانی که تمایل به اقامت در سایر اتاق ها یا سوئیت های لوکس هتل را داشتند می توانند پس از هماهنگی با پشتیبانان تورگردان ، بسته به سلیقه و نیاز خودشان تور را تغییر دهند. تاریخ رفت 25 مرداد است و از طریق هواپیمای کاسپین از تهران به مشهد پرواز خواهید کرد. بلیط برگشت نیز در 28 مرداد از طریق هواپیمای زاگرس است تا قیمت سفر ارزان تر در بیاید و تور ارزان مشهد برای گردشگران میسر شود.

تورگردان پکیجی کامل و مقرون به صرفه را در یک هتل پنج ستاره و نزدیک به حرم مطهر برای تور مشهد فراهم کرده و با تخفیف بر روی بلیط رفت و برگشت و هتل، از هزینه های تور مشهد کاسته است. برای دریافت آخرین لیست قیمت تور مشهد هتل الماس 2 با تورگردان به شماره 021476278 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 1,148
  • بازدید کلی : 2,829