loading...
تورگردان
حسینی بازدید : 24 پنجشنبه 19 فروردین 1400 نظرات (0)

تور کیش از اصفهان ☀️ ارزان ترین قیمت تور اصفهان به کیش

 

 تور کیش از اصفهان بهرین هتل ها

 

تور کیش از پرگردشگرترین سفرهای جنوب کشور محسوب می شود. این استقبال باعث شده مروارید خلیج فارس سالانه نزدیک به دو میلیون گردشگر داشته باشد. جزیره کیش از دوران باستان در دوره سلسله های هخامنشی، ساسانی و اشکانی مورد توجه بوده، مدتی به دست پرتغالی ها افتاده و سپس صفویان آن را باز پس گرفته اند. حدود 7 دهه پیش به عنوان منطقه آزاد و شهری توریستی شناخته شده و دورانی طلایی و پر شکوه را پشت سر گذاشته است. جزیره زیبای کیش هنوز نیز سرفراز است و در زمینه اقتصادی و گردشگری پیشتازی می کند. تور کیش از اصفهان ، تهران، شیراز، مشهد و بسیاری از شهرهای مهم و پرگردشگر نشان دهنده تمایز این منطقه از نظر توریستی با آن شهرهاست.

کیش با برخورداری از جاذبه های  متنوع تفریحی، تاریخی و طبیعی توجه گردشگران را جلب کرده است. از جاذبه های طبیعی کیش که همه را به تور هوایی کیش ترغیب می کند تفریحات دریایی آن است. تفریحات آبی مشتمل بر بازی های هیجانی آبی، ساحل نوردی، قایق سواری، کشتی های آکواریومی و کشتی کروز و بازدید از جاذبه های ساحل است. بازی های آبی کیش در سایر سواحل کشور بی مانند است. فلای بورد، چتر پاراسل، اسکوتر زیردریایی برای بازدید از آبزیان و... اختصاص به جزیره کیش دارد. به علاوه تور کیش با قطار سبب شده که مسافران از بندرعباس تا جزیره با شناور و کشتی سفر کنند و مناظری خیره کننده از خلیج فارس را به تماشا بنشینند.

تور کیش از اصفهان را با تخفیف ویژه، اقامت در بهترین هتل های ساحلی کیش و هتل های نزدیک به مراکز خرید همراه با خدمات گردشگری از قبیل گشت جزیره، ترنسفر، چند بلیط تفریحی رایگان برای جاهای دیدنی کیش و تخفیف روی همه تفریحات کیش، از تورگردان بخواهید. مفتخریم که با سال ها تجربه در رزرو تورهای کیش در معرفی و اجرای همه تورهای کیش از سرتاسر کشور در خدمت گردشگران عزیز باشیم. 

 

 

مسیرهای ارتباطی تور کیش


سفرهای گروهی به صورت زمینی و هوایی به مقصد جزیره زیبای کیش از اقصی نقاط ایران در تمام ایام سال رونق دارد. تور کیش هوایی، ساده‌ ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای یک یا دو نفر است. مسیر اصفهان به کیش هوایی تنها یک ساعت زمان نیاز دارد. با این حال تور زمینی کیش  اصفهان هم زمان زیادی نیاز ندارد و تنها 6 ساعت زمان برای رسیدن به کیش وقت نیاز است. مسیر اصفهان به کیش از شهرهای شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم، لار، بستک و بندرلنگه می گذرد. عده ای دیگر به جای مسیر جهرم و لار، در مسیرِ خنج، لامرد و در نهایت بندرعباس حرکت می کنند.

برخی گردشگران، تور کیش از اصفهان با قطار را انتخاب می کنند. با این شیوه تنها می توان تا بندرعباس را با قطار رفت. بعد از رسیدن به بندر عباس می توان با استفاده از قایق های موتوری، لنچ، کشتی خود را به جزیره کیش رساند. این روش هرچند کمی پر دردسرتر از سفر هوایی به کیش است اما لذت هیجان انگیزتر خواهد بود. قایق سواری بر روی امواج متلاتم دریا علاوه بر اینکه قسمتی از سفر شما است یکی از تفریحات بینظر است که برای تجربه آن نیز می بایست هزینه ای اختصاصی پرداخت کنید. بیشترین توریست ایرانی از شهر اصفهان به کیش سفر میکنند. البته که کیش همچون اصفهان با وفور آثار تاریخی مواجه نیست اما تفریحات و آب و هوای این جزیره مکانی دلپذیر را برای سپری اوقاتی خوش بوجود آورده است. کیش و جزایر وابسته دیگر آن مقصدی تفریحی با تشابه اندکی به جزایر قناری از جمله نقاط دیدنی جهان است. از این رو ظرفیت بالایی برای جذب توریست دارد. این جزیره با وجود گونه های گیاهی و جانوری کمیاب در ایران نقطه قوتی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت در خاورمیانه است.

هتل ها در تور کیش از اصفهان

هتل های کیش در انواع لوکس و پنج ستاره، 4 ستاره، هتل آپارتمان، سه ستاره و حتی دو ستاره هایی با امکانات عالی به میزبانی از مسافرانی مشغول اند که در قالب تور زمینی کیش یا از طریق هواپیما از اصفهان خود را برای تفریح و تعطیلات به جزیره کیش می رسانند. از مجلل ترین و سازگار ترین هتل ها با طبیعت در کیش، هتل ترنج در دل دریای آبی است. اتاق های چوبی این هتل روی آب قرار گرفته و از طریق شیش کف اتاق ها می توان آبزیان دریایی را مشاهده کرد. برخی اتاق ها بالکنی رو به دریای زیبا آرام جزیره دارند و مهمانان از این فضا لذت می برند. از دیگر هتل های لوکس کیش، هتل پنج ستاره مارینا است. این هتل کلوپ تفریحات آبی و ساحلی اختصاصی دارد و مهمترین تفریحات آبی کیش را به صورت اختصاصی در اختیار میهمانانش قرار می دهد. هتل مارینا بیش از 10 هکتار زمین را در اختیار گرفته است و به سواحل مرجانی و دیدنی های مهم جزیره دسترسی دارد. این هتل به ماساژ معروف است. دیگر هتل های مهم کیش که مردم اصفهان استقبال زیادی از آن می کنند، هتل فلامینگو کیش، هتل پانیذ کیش، هتل ارم کیش، هتل کوروش کیش و... هستند.

در فصل تابستان تخفیف هتل های کیش  تا 80 و 90 درصد به چشم می خورد و با قیمت هایی استثنایی توجه برخی گردشگران را جلب می کند. انتخاب یک هتل مناسب در جزیره کیش از ضروریات به شمار می رود چرا که آب و هوای گرم آن به خصوص در فصل تابستان افراد را به یک استراحت کامل بعد از گشت شهری نیازمند می کند. تور کیش از اصفهان یکی از پر ترافیک ترین تورهای داخلی در کشور است به این منظور سالانه مطالب زیادی در این حوزه منتشر می شود.

جاذبه های تور کیش از اصفهان

جزیره کیش با تفریحات و هتل های متنوعی که دارد که هر ساله گردشگران زیادی را در فصل های مختلف سرد و گرم سال برای این سفر خاطره انگیز، اغوا می کند. جاذبه های گردشگری کیش چنان مشهور است که در سایر شهرهای ایران نمی توان این تعداد تفری و جشن های شاد را به طور همزمان یافت. شاید شاتل سواری و قایق سواری در سواحل شمال کشور در استان های گیلان و مازندارن یا حتی قشم وجود داشته باشد ولی غواصی کیش به دلیل بازدید از جاذبه های مرجانی و آبزیان متفاوتّ زیر دریایی حال و هوای دیگری دارد. چتر بازی با پاراسل یا فلای بورد نیز که جزو تفریحات آبی کیش به شمار می رود، جز در جزیره فعلا در جای دیگری یافت نمی شود. از دیگر تفریحات آبی جزیره می توان به اسکوتر زیر دریایی، بنانا سواری، قایق های بادبانی و انواع و اقسام تفریحات دریایی اشاره کرد.

از مهمترین جاذبه های گردشگری کیش که آن هم اختصاص به کیش دارد جنگ ها و تفریحات شبانه است. بسیاری از کمدین ها و استندآپ کارهای ایران کارشان را از جنگ های شبانه کیش آغاز کرده اند. برنامه های زنده با اجرای موسیقی هر شب در جزیره برقرار است. در ایام و مناسبت های ویژه به خصوص در جشنواره های کیش، خوانندگان مطرح کشور نیز کنسرت هایی در کیش برگزار می کنند. موسیقی زنده تنها به جنگ های شبانه و کنسرت ها محدود نمی شود. در کشتی های تفریحی و رستوران ها نیز معمولا برنامه های شاد و اجرای موسیقی در کنار صرف غذا ارائه می شود.

جاذبه های تاریخی و طبیعی کیش، دیدنی هایی مثل سواحل مرجانی، کشتی یونانی، جزیره هندورابی(بین دو جزیره کیش و لاوان)، شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز کیش، خانه بومیان جزیره و کلبه هور است. گردشگران اصفهانی که به جاهای دیدنی و تفریحات کیش علاقه دارند باید تور هوایی کیش را تهیه کرده یا از طریق قطار خود را به بندرعباس برسانند.

رستوران ها در تور کیش از اصفهان

گردشگرانی که تور کیش از اصفهان را انتخاب کرده اند بعد از بازدید از جاذبه های متنوع این جزیره دوست داشتنی باید فکری برای غذا بکنند. بیشتر هتل ها به جز آن هایی که فولبرد یا هافبرد هستند، تنها برای وعده صبحانه در خدمت میهمانانشان هستند و برای سایر وعده ها باید هزینه ای مجزا پرداخت کنید و از قبل غا را سفارش دهید. می توان برای تنوع هم که شده به رستوران های کیش سری بزنید که غذاهای متنوع دریایی و انواع کباب ها و خورشت ها را سرو می کنند. در کیش می توان غذاهایی متنوع را تجربه کرد. حتما برنامه ای بگذارید که یک یا دو وعده را ماهی بخورید. سرآشپزهای رستوران های کیش در طبخ ماهی مهارت ویژهای دارند و می توانند تجربه ای خاص از خوردن غذاهای دریایی را برایتان رقم بزنند. می توانید سری هم به رستوران های شاندیز بزنید و شیشلیک را امتحان کنید. این غذا سوغات مشهد است و به همراه رستوران های شاندیز از مشهد به کیش راه یافته است.

مهمترین رستوران های کیش که می توان در آن ها غذاهایی دلچسب و قابل قبول نوش جان کرد، رستوران کوه نور، رستوران توتی فروتی، رستوران میر مهنا، رستوران پایاب در منطقه ای تاریخی، خانه اسپاگتی، رستوران رویال استار کیش، رستوران فودلند، رستوران پدیده شاندیز، رستوران عمو اکبر، رستوران نهنگ سفید، رستوران کوه سنگی و... است. بیشتر این رستوران های برنامه اجرای زنده موسیقی را نیز در برنامه هایشان دارند و در بعضی مناسبت های خاص از هنرمندان و سلبریتی ها دعوت می کنند. در حاشیه بیشتر سواحل کیش کافی شاپ ها و گاه فست فودهایی به چشم می خورد که می توانید انواع نوشیدنی و فست فودها را در نزدیکی آب بعد از یک دوچرخه سواری طولانی یا سوار شدن بر موتورهای برقی نوش جان کنید. در همان نزدیک ها کافه رستوران های سیار نیز به چشم می خورد که غذاهای خیابانی (استریت فود) را با ارائه می کنند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 1,134
  • بازدید کلی : 2,815